Întrebări Frecvente (FAQ)
Ultima actualizare: 24.10.2025
Bun venit în secțiunea noastră de întrebări frecvente! Am adunat aici răspunsuri la cele mai comune întrebări pentru a te ajuta să ai o experiență cât mai plăcută pe TCG-Shop.ro.
Comenzi și Plată
1. Cum pot plasa o comandă?
Procesul este simplu: adaugă produsele dorite în coșul de cumpărături, apasă pe butonul de finalizare a comenzii și completează datele de livrare și facturare. Vei primi un e-mail de confirmare imediat după plasarea comenzii.
2. Ce metode de plată acceptați?
Acceptăm o varietate de metode de plată pentru a-ți oferi flexibilitate:
- Online cu card bancar: O metodă rapidă și sigură, procesată prin partenerii noștri. Nu se percepe niciun comision suplimentar.
- Ramburs la curier: Plătești numerar direct curierului în momentul în care primești coletul.
- Transfer bancar (Ordin de plată): Poți plăti prin transfer bancar, iar comanda va fi procesată după confirmarea plății.
- Numerar sau card la punctul de ridicare: Dacă alegi ridicarea personală, poți plăti la fața locului.
3. Pot modifica sau anula o comandă deja plasată?
Da, dar te rugăm să acționezi rapid. Contactează-ne cât mai curând posibil la adresa de e-mail contact@tcg-shop.ro, menționând numărul comenzii. Vom face tot posibilul să te ajutăm, cu condiția ca aceasta să nu fi fost deja expediată.
Livrare și Expediere
4. Cât costă livrarea și în cât timp ajunge comanda?
- Timp de livrare: Pentru produsele aflate `"`În Stoc`"`, comanda ajunge la tine în 1-3 zile lucrătoare. Nu se fac livrări în weekend (sâmbătă și duminică).
5. Am o comandă cu produse în stoc și o precomandă. Când va fi expediată?
Pentru a optimiza costurile de transport, dacă o comandă conține atât produse disponibile imediat, cât și produse aflate în stadiu de `"`Precomandă`"`, comanda va fi expediată într-un singur colet, doar în momentul în care toate produsele au ajuns în stocul nostru.
6. Pot ridica personal comanda?
Da, oferim opțiunea de ridicare personală. Trebuie doar să selectezi această opțiune în procesul de finalizare a comenzii.
Produse și Stoc
7. Produsele vândute sunt originale?
Absolut. Toate produsele comercializate pe TCG-Shop.ro sunt 100% originale și sigilate. Pasiunea noastră pentru TCG-uri ne obligă să oferim doar produse autentice, de cea mai înaltă calitate.
8. Ce înseamnă statusul `"`În Stoc Furnizor`"`?
Acest status indică faptul că produsul nu se află în depozitul nostru, ci în cel al furnizorului partener. În acest caz, termenul de livrare estimat este de 7-10 zile lucrătoare. Deoarece stocul furnizorului poate varia, există o mică posibilitate ca produsul să devină indisponibil. Dacă se întâmplă acest lucru, te vom anunța imediat pentru a găsi o soluție.
9. Un produs apare ca `"`Stoc Epuizat`"`. Când va fi din nou disponibil?
Ne străduim să reaprovizionăm constant stocurile. Nu avem o dată exactă pentru fiecare produs, dar poți folosi opțiunea `"`Anunță-mă când revine în stoc`"` (dacă este disponibilă pe pagina produsului) sau poți reveni periodic pe site pentru a verifica disponibilitatea.
Dacă nu ai găsit răspunsul la întrebarea ta, nu ezita să ne contactezi la adresa de e-mail contact@tcg-shop.ro!

